Moderator: Redaktörer
ljudochakustik skrev:Diverse oppsett hvor det blant annet ble spilt Rammstein.
dannybrascoe skrev:ljudochakustik skrev:Diverse oppsett hvor det blant annet ble spilt Rammstein.
Didrik De Geer och hans mikrofoner...
Var det Pause som dema Totem och Peachtree?
ljudochakustik skrev:Diverse oppsett hvor det blant annet ble spilt Rammstein.
Max_Headroom skrev:ljudochakustik skrev:Diverse oppsett hvor det blant annet ble spilt Rammstein.
Tur att det i alla fall finns några som har sinne för Kultur!
sportbilsentusiasten skrev:Max_Headroom skrev:ljudochakustik skrev:Diverse oppsett hvor det blant annet ble spilt Rammstein.
Tur att det i alla fall finns några som har sinne för Kultur!
Heder!
Det är få som vågar spela hårdrock då det pinsamt enkelt avslöjar en anläggnings brister.
Devialet i göteborg för något år sedan spelade gles mässjazz, men när de tillslut efter mycket tjat satte på Deep Purple...ridå ned.
Morello skrev:Jag gillar Deep Purple, men skulle aldrig spela det på en mässa av den anledning att ljudkvaliteten av samtliga album jag hört (inklusive den dubbel-LP jag köpte på mässan i lördags) helt enkelt inte duger att lira som demomusik.
Det är tyvärr så att populärmusik i allmänhet och hårdrock i synnerhet ofta är tämligen taffliga produktioner; Deep Purple är inget undantag.
Morello skrev:Jag gillar Deep Purple, men skulle aldrig spela det på en mässa av den anledning att ljudkvaliteten av samtliga album jag hört (inklusive den dubbel-LP jag köpte på mässan i lördags) helt enkelt inte duger att lira som demomusik.
Det är tyvärr så att populärmusik i allmänhet och hårdrock i synnerhet ofta är tämligen taffliga produktioner; Deep Purple är inget undantag.
Ronnie skrev:Jag håller med Morello om hårdrock och DP. Har för mig att Who Do We Think We Are låter acceptabelt, men skulle inte ta gift på't.
ErikAndersson skrev: I övrigt tycker jag det mesta i hårdrockväg låter som inbrott i gitarrbutiken. Bland det värsta tycker jag Motorhead är! Där är kvalitén dessutom fruktansvärt urusel!
Morello skrev:Det är tyvärr så att populärmusik i allmänhet och hårdrock i synnerhet ofta är tämligen taffliga produktioner;
petersteindl skrev:Tack AlmenDet verkar vara värt att prova.
Användare som besöker denna kategori: gcs och 25 gäster