Moderator: Redaktörer
_Fredrik_ skrev:Den e inge vidare, den där dacen
Jag bara skojade, tycker det är väldigt svårt att uttala mig om hur bra en dac är eller inte. Dessutom var det första gången jag hörde talas om den.JanBanan skrev:_Fredrik_ skrev:Den e inge vidare, den där dacen
Jag tycker att den är jävligt bra.
Jag är bara avundsjuk.petersteindl skrev:_Fredrik_ skrev:Den e inge vidare, den där dacen
shifts skrev:Haha för Jösse namn!
Minns inte om jag sett den till salu begagnad (som jag förutsätter att detta
ex är) tidigare. I så fall var det bra länge sedan.
Peter Steindl: Använder du ett eget exemplar fortfarande?
Faktisktmedlemmar: Finns här någon som äger eller ägt ett exemplar?
petersteindl skrev:shifts skrev:Haha för Jösse namn!
Minns inte om jag sett den till salu begagnad (som jag förutsätter att detta
ex är) tidigare. I så fall var det bra länge sedan.
Peter Steindl: Använder du ett eget exemplar fortfarande?
Faktisktmedlemmar: Finns här någon som äger eller ägt ett exemplar?
Ja, jag använder den alltjämt.Jag hade den klar 1993. Därefter förbättrade jag den och jag bytte även namn till Bremen eftersom det inte gick att varumärkesskydda namnet Licence.
MvH
Peter
_Fredrik_ skrev:Jag bara skojade, tycker det är väldigt svårt att uttala mig om hur bra en dac är eller inte. Dessutom var det första gången jag hörde talas om den.JanBanan skrev:_Fredrik_ skrev:Den e inge vidare, den där dacen
Jag tycker att den är jävligt bra.Jag är bara avundsjuk.petersteindl skrev:_Fredrik_ skrev:Den e inge vidare, den där dacen
_Fredrik_ skrev:Det var Cody som tvingade mig.petersteindl skrev:Är det nya släktdrag från den mörka sidan![]()
/Testis
shifts skrev:Peter: Ah, bra där kom även svaret på en efterföljande fråga! -93 alltså.
Var det ett personligt behov du uppfyllde genom att ta fram
D/A-omvandlaren? Det är det kanske alltid för en del konstruktörer... Men
jag är lite nyfiken på hur behovet i så fall såg ut. Tycker du behovet ser
likadant ut i dag?
Låter nästan som en intervju det här
celef skrev:förlåt, nu blir det off-topic: va ere för grunka som sitter på ratten där?
shifts skrev:Peter, du brukar ha gott minne och glömmer sällan bort trådar som denna.
Men jag tänkte ändå bumpa den för att visa att jag inte glömt och
hoppas på fortsättningen. Just nu ser jag ju däremot att du har fler fulla
muggar omkring dig än vanligt, så jag förstår om det ligger en bit ner på
prioriteringslistan.
_Fredrik_ skrev:Den e inge vidare, den där dacen
_Fredrik_ skrev:Jag bara skojade, tycker det är väldigt svårt att uttala mig om hur bra en dac är eller inte. Dessutom var det första gången jag hörde talas om den.JanBanan skrev:_Fredrik_ skrev:Den e inge vidare, den där dacen
Jag tycker att den är jävligt bra.![]()
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 24 gäster