Att spekulera är roligt.

Moderator: Redaktörer
Wolfie skrev:Håller med Jonas, det är jättekul att spekulera![]()
Men alltså, en tiotummare med kralligare magnetsystem (ala 12 tummaren) hade som Bamsefar säger varit riktigt mumma.
Sitter ju nämligen i tankarna om basmoduler igen och har en liten
begränsning gällande dimensioner...
6st Infra X känns i minsta laget och 6st Infra Y blir svåra att få plats med...
6st Infra X med element som har högre kapacitet skulle sitta som handen i handsken liksom.
Ingvar, enlighten us please
Rydberg skrev:Wolfie skrev:Håller med Jonas, det är jättekul att spekulera![]()
...
Det finns ju redan ett sådant element, vet inte om det passar till det du vill ha det dock.
Obi-W106 8 ohm 5 600:- Bas för specialbyggen, pi120es
Bamsefar skrev:Rydberg skrev:Wolfie skrev:Håller med Jonas, det är jättekul att spekulera![]()
...
Det finns ju redan ett sådant element, vet inte om det passar till det du vill ha det dock.
Obi-W106 8 ohm 5 600:- Bas för specialbyggen, pi120es
Den har för klent motorsystem om jag minns rätt.
Aerob skrev:1400 mer per par låter ganska saftigt tycker jag. Blir än mer nyfiken på vilka
egenskaper detta element besitter...
Aerob skrev:Jag letar efter prisuppgift på w104x, som inte verkar finnas med i senaste prislistan jag har. Nedanstående citat hänvisar förmodligen till en post som sedan blev raderad, men kan någon kanske bekräfta priset?Aerob skrev:1400 mer per par låter ganska saftigt tycker jag. Blir än mer nyfiken på vilka
Kan man förresten ringa IÖ på söndagar eller är det vilodag?
Aerob skrev:Jag letar efter prisuppgift på w104x, som inte verkar finnas med i senaste prislistan jag har. Nedanstående citat hänvisar förmodligen till en post som sedan blev raderad, men kan någon kanske bekräfta priset?Aerob skrev:1400 mer per par låter ganska saftigt tycker jag. Blir än mer nyfiken på vilka
Kan man förresten ringa IÖ på söndagar eller är det vilodag?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster