Blev snygga snitt men man var tvungen att sikta extremt rätt från början. Vilket jag kanske inte var så duktig på.

Lite måttsättning på de 250x443mm stora bitarna för lämpliga hål.

Så nu blire fräsning.
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
celef skrev:för oss som inte fattar ert kryptiska språk (som är särdeles vanligt just på carlsson illuminati) vad är det vi ser fragment av?
celef skrev:för oss som inte fattar ert kryptiska språk (som är särdeles vanligt just på carlsson illuminati) vad är det vi ser fragment av?
De 2 första bilderna i Naqrefs senaste inlägg torde avslöja vad det hela handlar om.
Hemlis , spänningen är olidlig. Först kommer dramaturgin, sen kommer infernot och därefter gudarnas intrång i Valhalla
Erik_Johansson skrev:De 2 första bilderna i Naqrefs senaste inlägg torde avslöja vad det hela handlar om.
celef skrev:jag tolkar bilderna att det rör sig om en baslåda, men nu med ett annat element än bremen, kanske är den tänkt som komplement till oa50, men det börjar bli snurrigt många lådor, jag hänger iallafall inte med och är nog förlorad för alltid
phon skrev:Carlsson OA-Grabber, tar ett fast tag om basen.
paa skrev:Om jag som faktiskt inte har en aning skulle gissa, så vore det en ny botten till OA116.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Lesuedois08 och 0 gäster