Moderator: Redaktörer
Bonkas skrev:Såg att tråden var låst..så skapar frågan så här..
Jag är nyfiken på om XTZ har gjort några tester med LTS konstlast som så välvilligt erbjöds till utlåning..och om så är fallet något upptäckts som kan förklara den enkla detektionen i F/E-lyssningen?
Kan tillägga att steget fick en fin test i hembiotidningens senaste nummer och kallades "fynd".. Och det kommenterades att diskanten snarast var lite återhållen, och inte alls "för ljus" som i F/E:n...
Flint skrev:Det är ingen konst att slänga ihop en konstlast. Frågan är bara varför man ska göra det?
paa skrev:Ja, varför gjorde du det?Flint skrev:Det är ingen konst att slänga ihop en konstlast. Frågan är bara varför man ska göra det?
XTZ skrev:Bonkas skrev:Såg att tråden var låst..så skapar frågan så här..
Jag är nyfiken på om XTZ har gjort några tester med LTS konstlast som så välvilligt erbjöds till utlåning..och om så är fallet något upptäckts som kan förklara den enkla detektionen i F/E-lyssningen?
Kan tillägga att steget fick en fin test i hembiotidningens senaste nummer och kallades "fynd".. Och det kommenterades att diskanten snarast var lite återhållen, och inte alls "för ljus" som i F/E:n...
Hej! Vi har inte fått låna konstlasten som vi i princip blev lovade, helt plötsligt var det inte aktuellt längre. Det betyder att vi måste bygga en egen enligt schemat vilket kommer ta lite tid eftersom det fanns några komponentvärden som inte var direkt standard. Dessutom är det lite synd eftersom vi gärna hade mätt på exakt den aktuella konstlasten för att se om något konstigt händer just då.
Kul att AP-100 fick ännu ett bra test!
/Rikard
icko skrev:flint: varför inte?
mvh
Icko
Johan_Lindroos skrev:Bonkas, detta är något som jag pratar direkt med XTZ om. Jag är inte intresserad av att föra diskussionen över diskussionsforum på internet. Det har jag redan skrivit till dig i den gamla tråden.
Bonkas skrev:Såg att tråden var låst..så skapar frågan så här..
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 27 gäster