Det är ett vanligt kontorsrum med gipsväggar runt om. Tre fönster på ena långväggen och ett fönster + dörr på andra.
Taket är i nån slitsad gipsplatta, avlånga spår i den, med isolering ovanför. Det såg ut så när vi flyttade in. Eller, det är nog en massa kvadratiska småplattor när jag tänker efter. Gipset runt om går väl som membranabsorbent för basen kanske.
Mattan la vi in, men den är inte så vansinningt tjock. Klart tjockare än nålfilt dock. Inga gardiner att tala om, bara lite tunna kappor.
Möblerat med lite hyllor, bord, stolar och ett skrivbord, som ett kontor ungefär. Undrar faktiskt varför det ser så bra ut när man mäter, eller det låter ju rätt hyggligt också, men det borde ju inte vara så bra tycker man.
Det känns inte speciellt dämpat att vara i det, men inte speciellt ekigt heller. Ibland när jag mäter eller lyssnar på nåt speciellt släpar jag in lite mer mattor, täcken, några dämppaneler och lite flyttkartonger och annat bråte, då känns det mer tyst om det.
Kanske skulle mäta upp det i det skicket också nåndag, fast först måste jag reparera förstärkaren som avgav röksignaler vid senaste trolldistmätningen .....
.
ⓘ De gustibus non est disputandum.