Moderator: Redaktörer
bakerman22 skrev:Mina steg blinkar jämt rött.
boom skrev:bakerman22 skrev:Beror på. Ibland höjer jag basen på stegen, och slår på +10-vippan på filtret. Då klarar jag säkringarna.
Så blir det när man inte förstår skillnaden mellan Dbv och Dbu.
tvett skrev:boom skrev:bakerman22 skrev:Beror på. Ibland höjer jag basen på stegen, och slår på +10-vippan på filtret. Då klarar jag säkringarna.
Så blir det när man inte förstår skillnaden mellan Dbv och Dbu.
Kan du förklara vad du menar, varför det blir så för bakermann22? Blir ju bara en elak kommentar annars.
Det behöver inte vara någon skillnad på dBv och dBu. Jag antar att du menade dBv/dBV (1V) och dBu/dBv (0.7V). (Europeisk/Amerikansk nomenklatur)
boom skrev:Komorok skrev:Du beter dig som en skitstövel Boom. Skärp dig och bete dig som folk.
Tycker att du skall hålla dig i från kommentarer och vet du inte vad som ligger bakom så håll dig utanför.
Komorok skrev:boom skrev:Komorok skrev:Du beter dig som en skitstövel Boom. Skärp dig och bete dig som folk.
Tycker att du skall hålla dig i från kommentarer och vet du inte vad som ligger bakom så håll dig utanför.
Du och Tvett har ju redan ombetts hålla er ifrån varandra. Det Tvett skrev var knappast ett påhopp. Men ditt svar var det. Att jag reagerar är inte konstigt. Det är ju mitt forum lika mycket som det är ditt. Jag vill att det ska vara en trevlig plats så därför reagerar jag när du är otrevlig.
Komorok skrev:Jag tror redan Tvett kan det hela. Han tog sig t.o.m tid att förklara det. Du däremot vill sällan förklara. Du verkar bara slå folk i huvudet med att det är något de inte förstått, men som du minsann förstått men inte orkar eller vill berätta.
boom skrev:Komorok skrev:Jag tror redan Tvett kan det hela. Han tog sig t.o.m tid att förklara det. Du däremot vill sällan förklara. Du verkar bara slå folk i huvudet med att det är något de inte förstått, men som du minsann förstått men inte orkar eller vill berätta.
Han har inte förklarat något bara standarden.
Här finns mera att lära.
http://www.sengpielaudio.com/calculator-db-volt.htm
Komorok skrev:boom skrev:Komorok skrev:Jag tror redan Tvett kan det hela. Han tog sig t.o.m tid att förklara det. Du däremot vill sällan förklara. Du verkar bara slå folk i huvudet med att det är något de inte förstått, men som du minsann förstått men inte orkar eller vill berätta.
Han har inte förklarat något bara standarden.
Här finns mera att lära.
http://www.sengpielaudio.com/calculator-db-volt.htm
Nu är du ju konstruktiv. Äntligen!
Men vad har det att göra med att stegen klipper och att Bakermans säkringar går? Jag som glatt erkänner att jag är dålig på elprylar förstår det inte.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster