Moderator: Redaktörer
JanBanan skrev:Tragiskt med folk som inte ens kan stava rätt i trådrubriken...
Fjonkalicious skrev:JanBanan skrev:Tragiskt med folk som inte ens kan stava rätt i trådrubriken...
Det var nog den sorgligaste provokation jag sett!
Oresound skrev:Har det exv något att göra med "ankors kvackande som inte ekar"
steveo1234 skrev:Fjonkalicious skrev:JanBanan skrev:Tragiskt med folk som inte ens kan stava rätt i trådrubriken...
Det finns ju något talessätt om att en elak kommentar säger mer om den som uttalar den än målet för kommentaren. I detta faller stämmer det ju utmärkt.
Så otroligt tragiskt egentligen att en människa sitter och förföljer någon på nätet och det bästa han hittar är ett.. .. stavfel.
sheesh.
Falkis skrev:Magnus, jag vet hur det är att få en tråd full med skit, och inte ett inlägg på ämnet...
JanBanan skrev:steveo1234 skrev:Fjonkalicious skrev:JanBanan skrev:Tragiskt med folk som inte ens kan stava rätt i trådrubriken...
Det finns ju något talessätt om att en elak kommentar säger mer om den som uttalar den än målet för kommentaren. I detta faller stämmer det ju utmärkt.
Så otroligt tragiskt egentligen att en människa sitter och förföljer någon på nätet och det bästa han hittar är ett.. .. stavfel.
sheesh.
Fråga: Vilken kommentar tycker du var mest elak; min eller din?
phon skrev:Max_Headroom skrev:[x]JanBanan skrev:Toggle Display
Varför skulle man göra det? Den funkar ju ändå...
Vad är det som funkar ändå?
MichaelG skrev:MagnusÖstberg skrev:Jag missade ett litet c då jag gjorde inlägget inatt från min telefon.
Fyyy dig Magnus. Det är ju ta mig tusan ricktigt tragiskt. Jag hopas du sjtärper dig rejält, så att vi sliper mer sådant i frammtiden.
//Michael
rikkitikkitavi skrev:Så när blir det Bremen Cola eller Ino Cola, för att nämna några house goods?

bootstrap skrev:Användnings området är väl att lagra energi. Att använda detta i akustik syfte är alltså olämpligt.
Förstår jag artikeln så är det första gången man på ett enkelt sätt fångat energin från mycket korta ljudvågor på ett längre avstånd och ett ev. användnings område är att driva små mekaniska maniker.
i skrev:
Förhastade slutsatser. För vårt intresseområde kan man betrakta det här som intressant och väsentligt grundforskning.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 11 gäster