Det här är en mycket speciell produkt: http://www.hometheaterhifi.com/volume_1 ... -2005.html
Lägg Marigo-mattan på en CD eller DVD, så får du bättre ljud eller bild. Genialt!
Citat: "With the mat, the colors have far more life and depth. Images also have considerably more detail and clarity. There is an extra weight and roundness to the images with the mat in place that renders them far more engaging."
Det är fantastiskt hur man kan förändra digital information med analog teknik! Det som är riktigt imponerande, är att även om den digitala informationen förändras, så förändras den på ett sådant sätt att CRC-checksummorna på CD/DVD:n ändå fortfarande stämmer.
Jag var tvungen att prova mattan på min installations-CD för Windows. Jag är imponerad - Windows blev inte bara snabbare, det blev dessutom helt buggfritt! Det funkade faktiskt så bra, att datorn inte laddade ner några uppdateringar när jag gick in på "Windows Update". I stället började min dator ladda upp buggfixar till Microsoft.
Nästa steg var att testa mattan på en CD jag har fått med ett intressant program i betaversion. Resultatet var enastående. Med mattan kunde jag köra programmet i den färdiga release-versionen som inte ens existerar ännu.
Trots alla dessa positiva resultat, ångrar jag mitt köp av mirakelmattan. Jag kände nämligen en oemotståndlig kvinna som hade en tam groda som alltid följde henne. Jag betraktade denna empati med djur som en av hennes många bedårande sidor. Häromdagen bjöd jag hem henne för att fria till henne. Allting artade sig väl, tills hennes groda hoppade upp på Marigo-mattan. Sekunden senare befann hon sig i armarna på en stilig prins och lämnade mig för alltid.