Moderator: Redaktörer
va skämtar du med oss Bake. Dracula har gett order till alla löss skall dricka blod från oss alla. Visste ni att Dracula var Juda som förråde Jesus. När han var human vill säga.bakerman22 skrev:Du är på allvar rädd för att det flyttat in löss i en apparat som sedan ska smita ut och bita dej på natten när du ligger och sover...?
Helt ärligt...?
bakerman22 skrev:Du är på allvar rädd för att det flyttat in löss i en apparat som sedan ska smita ut och bita dej på natten när du ligger och sover...?
Helt ärligt...?
gflar skrev:Stoppa in apparateni plastpåse av för ändamålet lämplig storlek (är din apparat stor?), spraya med Radar eller liknande rejält. Tillslut sen påsen och låt verka en bra stund. Borde ta kål på löss av de flesta sorter
celef skrev:gflar skrev:Stoppa in apparateni plastpåse av för ändamålet lämplig storlek (är din apparat stor?), spraya med Radar eller liknande rejält. Tillslut sen påsen och låt verka en bra stund. Borde ta kål på löss av de flesta sorter
Är det en bra metod, är det risk att stärken tar skada?
Egerwood skrev:Det var ett stort rep i vår tidning i veckan.
Antisimex sätter upp ett plast tält mitt i rummet och håller 55 grader över natten detta skall döda alla vägglöss.
celef skrev:Jag vet, det börjar klia på mig med nu
samma sak gäller vinterkräkksjukan, när jag hör att någon drabbats så börjar jag må illa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster