Moderator: Redaktörer
Tell skrev:Vad har du tänkt använda det till?
Tell skrev:USB Audio Player PRO är den enda jag känner till som har en PEQ, men det är ju bara för lokala filer o inte om du streamar musik, Youtube osv.
Annars kör jag PowerAmp som med sin tiobands EQ klarar att göra det jag behöver för mina Sony WF1000XM4. Wavelet har jag hört ska vara bättre men fick det aldrig att lira med mina lurar.
Vad har du tänkt använda det till?
Kalejdokom skrev:Poweramp Equalizer för Android har jag använt tidigare vid anslutning av mobil till bilstereo via AUX/LINE in. Premium versionen kostar en slant men har mycket bra PEQ settings.
https://play.google.com/store/apps/deta ... r&hl=en_US
E skrev:Kan det stämma att den kostar som en kopp kaffe och uppfyller alla
tänkbara kriterier?
I så fall är det väl smått fantastiskt.
Mvh E*
dewpo skrev:Tell skrev:USB Audio Player PRO är den enda jag känner till som har en PEQ, men det är ju bara för lokala filer o inte om du streamar musik, Youtube osv.
Annars kör jag PowerAmp som med sin tiobands EQ klarar att göra det jag behöver för mina Sony WF1000XM4. Wavelet har jag hört ska vara bättre men fick det aldrig att lira med mina lurar.
Vad har du tänkt använda det till?
Fungerar inte den parametriska EQ i USB Audio Player PRO när man strömmar musik från Tidal, Qobuz eller från en DLNA server via appen? Jag skulle kunna prova själv då jag äger programmet. Men jag använder det så sällan att jag ej kan rättfärdiga att köpa till PEQ tillägget (25kr extra)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster