DIYamps skrev:så i med en ny som va på mer ampere men samma sak
Till slut blir det en spik i proppskåpet. Det är sällan bra. Det brukar finnas en anledning till att säkringarna har det värde de har, nämligen att de ska gå sönder i stället för nåt annat.
Vasilli:
Är prylen såld som begagnad "på annons" så har köparen ett ganska stort ansvar att kolla upp prylen, jag tror inte att (men vet inte om) du *måste* betala tillbaka pengarna. Är han din kompis blir det mer en fråga om hur er relation är. Är du en firma är du nog så illa tvungen att ta tillbaka dem.
Anledningen att den pajjar just nu kan vara att han tokspelat, men inte du. Han kanske spelar annan musik som belastar mer (du kanske gillar nyckelharpa och han AC/DC

). En dålig konstruktion eller en bra konstruktion med ett latent fel kan kanske gå sönder just när han får den. Så har det väl varit en transport inblandad som kan ha provocerat fram felet. Eller så har han bara otur.
Så länge har jag längat efter att loudness war skulle vara över. Nu börjar jag tro att vi faktiskt är där. Kruxet är att vi förlorade.