Moderator: Redaktörer
karamellkungen skrev:Jag heter egentligen Jonas Carlsson, det är mig ni ifrågasätter i denna tråd. Det smärtar mig att läsa att ni mer eller mindre idiot förklarar mig i denna tråd. Jag tycker det är väldigt tråkigt att många har väldigt förutfattade meningar. När jag testar utrustning för min arbetsplats räkning gör jag det för att hitta och rekommendera prylar i ALLA prisklasser. Harmonix produkter är inte för alla, utan för dem som vill ha det allra bästa av det vi/jag kunnat hitta. Självklart har man rätt att kritisera produkter som man inte tycker om, men att gå till direkta person angrepp tycker jag bara är sorgligt. Hur många av er har egentligen möjligheten att testa så mycket produkter som jag har? Skall också vara tydlig med att större delen av de produkter vi/jag testar inte hamnar i vårt sortiment för att de inte har den prestanda vi söker.
Det verkar vara väldigt lätt att sitta och vräka ur sig massa onödigheter när man sitter framför sin data, men hur många skulle våga säga det ni säger när ni inne i vår butik?
Bästa hälsningar
Jonas Carlsson
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster