Ja, hur långt kan man nå inom högtalarbyggeri som glad amatör, men möjlighet att mäta endast med en PC i sovrummet?
Jag hävdar att man kan nå ganska långt, men det är en massa jobb!
Moderator: Redaktörer
Max_Headroom skrev:Jag hävdar att man kan nå ganska långt, men det är en massa jobb!
Svante skrev:Max_Headroom skrev:Jag hävdar att man kan nå ganska långt, men det är en massa jobb!
Fel. Det är en massa nöje.
Audiomanikern skrev:Hej!
TjA*?, Mårten Design skyter ju om att dem knappt mäta nåt alls så, så långt som...
... Mårten Design nått kan man således nå inom högtalarbyggeriet som glad amatör,
med möjlighet att mäta endast med en PC i sovrummet? Oj - glömde, för$tå$$ 1$t
$mula o $tarta med o $å...
Mvh A*
Max_Headroom skrev:Svante skrev:Max_Headroom skrev:Jag hävdar att man kan nå ganska långt, men det är en massa jobb!
Fel. Det är en massa nöje.
Tja, både och. Jag har ägna hela eftermiddagen idag åt färsning och sandpappring av högtalrlådor. Måttligt kul.
Svante skrev:
Färsning? Det var en ny teknik... Vi vill se foton!![]()
![]()
Nä, allvarligt, jag kan tycka att det är skönt att få göra nåt med händerna ibland, utan att tänka så mycket. Har man bara rätt verktyg så tycker jag faktiskt att det är kul med snickerier.
Bill50x skrev:Om nu Mårten Design är gjorda som amatörprojekt utan mätningar - är det därför dom är så dyra?
Max_Headroom skrev:Ja, hur långt kan man nå inom högtalarbyggeri som glad amatör, men möjlighet att mäta endast med en PC i sovrummet?
Jag hävdar att man kan nå ganska långt, men det är en massa jobb!
Användare som besöker denna kategori: Froggy och 9 gäster