Äsch, det är klart jag kan säga vem jag är, men jag trodde faktiskt att du skulle ha listat ut det vid det här laget. Vilket du kanske också gjort, men döljer detta på ett elegant vis...
Här kommer kommer några avslutande ledtrådar, eftersom jag misstänker att du ändå inte riktigt kan koppla namn till ansikten än.
Ix...
...gick fram i pausen av andra analogiföreläsningen och erkände med svansen mellan benen att elektroteknik inte var Ix grej.
...har en kompis som undrar saker om strömstarka förstärkare och använder själv EKK som högtalarkabel.
...är en av de två som lyckades med bedriften att anmäla sig två gånger till samma labb.
...är fundersam över varför inte ELAK syns på "Mina Sidor" och plitade därför en lapp om detta till Svante.
...är den som fotograferade i Berwaldhallens studio och lovade att maila bilderna innan nästa föreläsning (de kommer inom en timme).
Detta om detta.
Nu bör jag fördjupa mig i förberedelseuppgifterna för morgondagens mikrofon-/lyssningslabb. Jag misstänker att de kräva resten av dagens ljusa timmar.
Jag hoppas förresten att jag inte avskräckt någon från varken kompendiet eller kursen. Båda håller ypperlig kvalitet. Varken författaren eller Svante kan hållas ansvariga för att en och annan medietekniker irrar sig in på kursen.