Dahlqvist skrev: Ingetdera! Man väljer element som är linjära.
Jo, jag försökte ju med det ....
.... men då sa Svante ......phon skrev: Bäst är nog både symmetriska och linjära element, så långt det nu går.
Dahlqvist skrev:Du får sluta med att frottera dig med sunkelement. Om man läser dina äventyr i elementens undre värld tror man nästan att du har talang för att bli en högtalarnas Professor Higgins: experimentella försök att rycka upp element från samhällets bottenskikt medelst lektioner i stil och artikulation. Den spanska räven rev en annan räv.
Dahlqvist skrev:Men allvarligt talat är fråga berättigad. Maskering kan ju fungera ungefär som parfym: man döljer en lukt med en annan. /D
Det är väl ofta så färgningar fungerar. Jag har noterat ett relativt utbrett motstånd mot att ta tag i de verkliga problemen. Det hela känns som en variant på magnecylmetoden. Kurera bara symptom, problem är alldeles för jobbiga att hitta lösningar till.
Dahlqvist skrev:PS. Jag tycker att Phon borde få följande text vid avataren "Nu med extra magnet".
Jag funderade faktiskt senast idag på att köpa in magneter flakvis ... eller, det har jag ju redan gjort men inte fulla flak.
.