Vh, iö
Moderator: Redaktörer
Pinnick skrev:Ingoehman, jag tror det stämmer det du sa om utseende, men har man ett mindre fördelaktigt utseende så skulle jag tro att det kan bli tuffare att uppträda väl i alla situationer pga omvärldens behandling tyvärr.Det är lätt att uppträda väl om man har flyt. Men man kan alltid försöka ,och det tycker jag man ska
Apropå a2orna så begriper jag inte det om X*mycket bättre men gissar att det har med spridning och utfyllnad att göraEftersom det inte verkar vara ett linjärt samband, d.v.s att inte 6 st är 1,5 gånger bättre än 4, så har det kanske att göra med hur det sprider i alla tre dimensioner så att det blir på något vis n^3*faktor bättre? Jag begrep i alla fall att 6 st är bättre än 8 ur ekonomisk synpunkt
¨
Samt.. Eftersom jag INTE var ute efter att sabba för Inwarehouse så har jag nu rett ut saker och ting så att jag gärna fortsättningvis är kund hos dem.
Hur som helst så blev jag garanterad en ny maskin om den går sönder igen (BRA!), samt att de kan testköra min maskin hos dem i något dygn innan den skickar den igen (BRA IGEN!), och sen fick jag förklarat att det sällan blir tal om hävning av köp och att det inte sågs så jättehårt så att ett fel måste vara identiskt för att man ska kunna peka på samma fel. Tack för det! Men jag tycker kundservice borde höja sig några snäpp vad gäller kunskap/information.
edit: dessutom fick jag en försäkran om att de skulle betala kringutrustning om den skulle gå sönder pga brunnet slutsteg i 2105. Helt okej!
mvh
/Björn
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster