Har skaffat en Denon avr 2105 men får inte någon signal från subwooferutgången. Har läst manualen och ställt in allt, men icke!!!!
Har ni någon susning?
/Krister
Moderator: Redaktörer
Renobo skrev:Spelaren är ansluten optiskt till 2105. Har inte separata utgångar på min Toshiba HD1.
Jag har signal ut till subben, det brummar då jag kopplar in via ingång rca på 2105an
Men sedan är det tyst. I meny har jag valt subwoofer/YES. Valt Large som frontar. Ställt delning vid 80hz. Ökat volymen.....men icke!
Har testat cd + dvd.
/Krister
niklas skrev:Renobo skrev:Spelaren är ansluten optiskt till 2105. Har inte separata utgångar på min Toshiba HD1.
Jag har signal ut till subben, det brummar då jag kopplar in via ingång rca på 2105an
Men sedan är det tyst. I meny har jag valt subwoofer/YES. Valt Large som frontar. Ställt delning vid 80hz. Ökat volymen.....men icke!
Har testat cd + dvd.
/Krister
Om du har frontarna som Large i receivern skickas basen till dessa och inte till subben. Lösningen är att sätta frontarna som small, eller att sätta Subwoofer = +Main (eller vad det nu heter, så den skickar till både frontarna och subben).
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster