Det är på tiden att installera detta på riktigt sätt, dvs med banankontakter, ja, frågan har varit uppe i flera trådar tidigare men min fråga är lite avvikande för att fortsätta på någon av trådarna jag hittat.
Vad som diskuterat tidigare är rörbananerna bra (t.ex Multi Contact SLS4-B), vilka andra kontakter är lämpliga?

Jag får för mig att "multiple-spring wire plug" har god kontakt med flera smala kontaktelement, högt kontakttryck och solid anslutning som inte glappar?

Jag glömde förstås Wago-kontakten i inlägget. Det är också en bra kontakt med relativt liten kontaktyta med högt kontakttryck:

Jag är mer skeptisk till "lamella basket"

Då det är fler kontaktytor som ska fungera på dessa och jag tidigare haft problem med modellen.
Nu till det egentliga problemet, Helst vill jag ha säkerhetsbananer men det går ju bort då varken slutsteg eller högtalare tar dessa. Som kortslutningsskyddade återstår då bara de med flexibelt hölje, men bland dessa hittar jag bara "lamella basket"-varianten, letar jag dåligt?
Dessa är väl visserligen vad som oftast används på arbetet och inte stött på problem med de högkvalitativa, men det känns inte som den bästa lösningen, eller är det en bra kontakt, rätt konstruerad? Detta verkar ju vara den enda kontaktering som används till både säkerhetsbananer och bananer med fjädrande hölje.
Av de tre varianter jag tycker ser bäst konstruerade ut finns ingen varken helt isolerad eller med fjädrande isolering, vad kommer detta sig? Är de med fjädrande korg bättre!?
Denna variant känns mest önskvärd:

Alternativt

eller

Men de alla har ju en "kontaktkorg" finns inte denna variant med skydd med solid kontakt?