den som tror mitt inägg var en skämt får nog tänka om lite.. tänka lite objektivt..
Vem i helvete skulle med ev mindre kunskaper ens drömma om att gå med i ett forum där en medlem av flera säger man är glad inte folk deltar för att då sänks kunskapsnivån..
Hur i helvete ni ens kan få resultatet eller meningen till något annat är rent larvigt skitsnack..
Förlåt mitt språk här. Men detta tenderar till rena löjan av dålig insikt i hur fan folk UPPFATTAR er här..
att jag orkar o kan beror ju på att mina PRAKTISKA erfarenheter väl matchar mångas totala kunskapsbank här.. och att praktiskt så kan ni inte sätta er på mig någonsin. Tekniskt ja.. men praktiskt nej..
Sänker jag er kunskapsbank då kanske??
vilket kvalifiserat skitsnack rent ut sagt..
En annan UTAN min erfarenhet.. Skulle han eller hon PGA ej erfarenheten INTE kunna tillföra kunskap?
Jag tror mig sett mina barn söka sina kunskaper.. ofta kan jag det dom lär sig. Men VÄLDIGT ofta har jag stagnerat o slutat lära nytt också.. detta påminner dom mig om via att ständigt trotts oerfarenhet i livet ge mig NYA vinklignar o synsätt...
DET kallar jag för kunskapsnivå. Att min kunskapsnivå kan ökas ÄVEN från oerfarna små medborgare som ej ena har teknisk eller erfarenhetsmässig kunskap.. Men dom har friska nyfikna ögon som snappar saker jag slutat se för länge sedan...