Moderator: Redaktörer
Naqref™ skrev:1. Läser forumet mer eller mindre varje dag.
2. Sitter framför en dator (som du kan köra valfri IRC-klient på) mest hela tiden.
3. Tycker det är trist när folk kallar varandra dumma saker utan att tillföra några vettiga argument.
4. Tycker att man bortsett från detta ska tillåta det mesta.
5. Tycker att man inte i första hand slänga ut folk som beter sig dåligt utan ge dem flera chanser att komma in i forumrytmen.
Mayro skrev:jag har då inte skrattat så gott någonsin sedan jag läste att faktiskt det fanns folk som skrev MIG som moderatorämne![]()
hahahahahaha.. jo just det era uttrar.. Ni tänkte väl att jag då var TVUNGEN att va seriös också...
Ni är för goa ju..![]()
![]()
E skrev:Morello skrev:Jag föreslår Svante till ny moderator.
Ett bra förslag.
Mvh E*
Sanoj skrev:Jag har inget emot Svante, men forumet skall väl inte likriktas ännu mer än det är idag.
Kan man inte ta in någon som inte kommer från LTS-falangen för att ersätta den icke-LTS:aren som avgått![]()
Jag tvivlar på att Svante kan ta någon av "polarna" i örat om det skulle krävas.
// Jonas
Sanoj skrev:Jag har inget emot Svante, men forumet skall väl inte likriktas ännu mer än det är idag.
Kan man inte ta in någon som inte kommer från LTS-falangen för att ersätta den icke-LTS:aren som avgått![]()
Jag tvivlar på att Svante kan ta någon av "polarna" i örat om det skulle krävas.
// Jonas
mats skrev:Haakan måste vara suverän. Han kan allt och jobbar minst 24 timmar om dygnet och ändå är han pigg hela tiden. Jag tror han faktiskt kan flyga
Återgå till Redaktionen informerar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst