Jag har inga råd om hur ni ska ordna det.
Moderator: Redaktörer
BPM skrev:Vet inte riktigt varför jag nojjar.. Jag vet ju att det aldrig skulle kunna bli så att jag vid en eventuell separation skulle bråka om så mycket som en tesked.. Jag är bara rätt obekväm med att flytta in "någon annans" och känner att jag vill göra det så riskfritt och smidigt för henne som jag kan. HON har inte sagt eller ens antytt något men ändå..
Nattlorden skrev:
Du får montera av tv-ramen och måla den vit
BPM skrev:
Tackar!!
Shit va kul.. Ska inte låtsas att jag inte saknar dem..men där och då var de för stora och fula. Hade jag vetat då vad jag vet idag hade dock kärringen fått stryka på foten lite tidigare istället..
Lite kul med att de har Ingvar-modden.. Den kan inte vara så vanlig då Ingvar rent av glömt bort att han gjort den och behövde påminnas.
Vad är planen? Visst, de är fantastiska högtalare för pengen men du har väl vassare grejer i arsenalen om jag inte missminner mig?
MagnusÖstberg skrev:BPM skrev:
Tackar!!
Shit va kul.. Ska inte låtsas att jag inte saknar dem..men där och då var de för stora och fula. Hade jag vetat då vad jag vet idag hade dock kärringen fått stryka på foten lite tidigare istället..
Lite kul med att de har Ingvar-modden.. Den kan inte vara så vanlig då Ingvar rent av glömt bort att han gjort den och behövde påminnas.
Vad är planen? Visst, de är fantastiska högtalare för pengen men du har väl vassare grejer i arsenalen om jag inte missminner mig?
De finns i mitt torp nu.
Det är makalösa tingestar och något större än jag mindes dem.
De kommer nog få lite kärlek till sommaren då de får ny ytbehandling.
Kanske stoppar jag in tre basar till i varje.
Förutom att njuta av dem blir de också referensexemplar som jag jämför mina egna kommande alster mot.
eljulio skrev:Helt fantastiska högtalare. Har haft dem hemma, men fick blankt nej av min bättre hälft när det gällde designen på dem. Sådan tyngd och upplösning i ett paket. Magiskt! Måste vara helt oslagbart bästa ljudet för pengarna.
MagnusÖstberg skrev:Kan bara hålla med. Jag skall se vad man kan göra designmässigt med dem.
Hur som helst, skulle jag någonsin släppa dem har BPM första tjing!
MagnusÖstberg skrev:Jag har en baffel![]()
Dom bafflarna det handlar om har försänkning gjord på båda sidorna...
NADifierad skrev:Skönt att det börjar rätta till sig.
Mysigt boende!
BPM skrev:Märkligt.. De växer på en *s*
Jag har börjat vänja mig vid utséendet och jag vet inte om jag tycker de är så jäkla fula längre..
Damens reaktion igår kväll lämpar sig inte för vidare förmedlan däremot...
[ Bild ]
Återgå till Medlemspresentationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster