O&G RS2000, RME Fireface UC mm till salu...

Läs medlemarnas presentationer och om deras anläggningar.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
hevi
iller

Re: O&G RS2000, Earthworks M30, RME Fireface UC mm till salu

Inläggav hevi » 2021-05-10 00:09

Alltså, jag måste ändå säga att det är en fröjd att sälja hifi-prylar jämfört med många av de andra prylar jag avyttrat genom åren...faktisktianer (och antagligen även övriga hifinerdar) håller en mycket hög köp-och-säljstandard IMHO!

Extremt lite "däcksparkande", utan istället raka, enkla transkationer som bygger på tillit. Några prylar har jag sålt till personer som bor på krypavstånd, andra har åkt över halva Sverige mer eller mindre på chans. Oerhört angenämt att få göra affärer med er alla! Det finns dock fortfarande chans att få göra några lika trevliga affärer i närtid...Så, se det som att inga bud är för skamliga (men det kan såklart vara så att jag ändå vill hålla på prylarna för att se vad som händer framöver- kanske kommer DCX2496 följa med villapriserna upp i Stockholm -vem vet?!? :)). I alla fall, se det som att mellandagsrean kommer väldigt tidigt i år - allt ska bort! Med det sagt:

• 2 st O&G Engineering RS2000 Slutsteg. Dessa exemplar var de första två som byggdes och har prototypfronten som ser lite annorlunda ut mot produktionsexemplaren. Massiv, distortionsfri kraft och samtidigt lite unik hifihistoria, med andra ord!
  • 1 st Behringer DCX2496
  • 1 st RME Fireface UC - 36-kanals USB audiointerface med 48V fantommatning
Det finns två sorters personer:
1. De som kan extrapolera

Användarvisningsbild
Morello

Re: O&G RS2000, RME Fireface UC mm till salu...

Inläggav Morello » 2021-05-10 10:10

En får tacka för trevlig och smidig affär. :)
Driver: SYBARITE AUDIO
Konsult åt Guru Pro Audio.
-Innehar F-skattsedel-

”Messen ist Wissen, aber messen ohne Wissen ist kein Wissen”

"Es ist noch kein Meister vom Himmel gefallen"

Användarvisningsbild
hevi
iller

Inläggav hevi » 2021-05-11 21:33

Morello skrev:En får tacka för trevlig och smidig affär. :)

Tack själv -alltid bra att veta att det är krypavstånd till dig för att få en dos välljud om jag skulle få svår abstinens!

Användarvisningsbild
Morello

Inläggav Morello » 2021-05-11 21:55

Snarast en kortare taxameterbilresa.
Driver: SYBARITE AUDIO
Konsult åt Guru Pro Audio.
-Innehar F-skattsedel-

”Messen ist Wissen, aber messen ohne Wissen ist kein Wissen”

"Es ist noch kein Meister vom Himmel gefallen"

Användarvisningsbild
hevi
iller

Re: O&G RS2000, Earthworks M30, RME Fireface UC mm till salu

Inläggav hevi » 2021-06-03 23:36

hevi skrev:Alltså, jag måste ändå säga att det är en fröjd att sälja hifi-prylar jämfört med många av de andra prylar jag avyttrat genom åren...faktisktianer (och antagligen även övriga hifinerdar) håller en mycket hög köp-och-säljstandard IMHO!

Extremt lite "däcksparkande", utan istället raka, enkla transkationer som bygger på tillit. Några prylar har jag sålt till personer som bor på krypavstånd, andra har åkt över halva Sverige mer eller mindre på chans. Oerhört angenämt att få göra affärer med er alla! Det finns dock fortfarande chans att få göra några lika trevliga affärer i närtid...Så, se det som att inga bud är för skamliga (men det kan såklart vara så att jag ändå vill hålla på prylarna för att se vad som händer framöver- kanske kommer DCX2496 följa med villapriserna upp i Stockholm -vem vet?!? :)). I alla fall, se det som att mellandagsrean kommer väldigt tidigt i år - allt ska bort! Med det sagt:

• 2 st O&G Engineering RS2000 Slutsteg. Dessa exemplar var de första två som byggdes och har prototypfronten som ser lite annorlunda ut mot produktionsexemplaren. Massiv, distortionsfri kraft och samtidigt lite unik hifihistoria, med andra ord!
  • 1 st Behringer DCX2496
  • 1 st RME Fireface UC - 36-kanals USB audiointerface med 48V fantommatning

Fortfarande saker kvar. Jag vet att jag kommer att ångra detta uttalande, men men here goes: Inga bud är för skamliga :).

Föregående

Återgå till Medlemspresentationer