Hampus heter jag, bor utanför Norrköping men kommer ursprungligen från Blekinge. Mitt hifi/musik-intresse började väl rätt tidigt, runt 10år skulle jag tro. Främst pga min plastfarsa som spelade i band (dansband så borde kanske blivit avskräckt istället).
Skaffade första "riktiga" stereon vid 14år efter sommarjobb som dögrävare. Blev då en technics su-vx 820 och ett par cerwin vega cd90. Spelade rätt starkt men om det lät bra eller ej var inte så viktigt. Kravet på välljud infann sig inte förens ett par år senare. Beväpnad med senaste hifiblaska studsade jag ner på stans hifibutik och brände dom få korvören jag sparat ihop.
Efter det har jag betat igenom ett gäng märken och modeller, men så en dag för inte så många år sen, kanske 10, fick jag tag i första paret Ino audio pi60. Dom gillade jag och har således alltid ramlat tillbaka till Ino efter en stund med andra märken. Just nu sitter jag med ett par Guru qm60 och profundus x2 då dom blev godkända estetiskt av frun.
Sitter precis och planerar en uppgradering till lite större Ino system, typ i32s/i56/i64s och ett gäng basmoduler till. Tanken är att lyssningsrummet även ska få agera som bio. Så är det någon som tröttnat på sitt system så är jag öppen för förslag!

Det var lite om mig och min resa. Kommer försöka vara lite mer aktiv i framtiden. Behöver ju inte gå 10år mellan inläggen kanske...

Ha de fint!