Total stiltje kan man nog sammanfatta det med. Lustigt nog köper jag mer musik än någonsin. Kan det ha något samband kanske?
Planen är att skaffa tvåkanalsförsteg istället (eller parallellt med surroundreciever) samt byta ut mitt gigantiska Emotiva XPA-5 mot fysiskt mindre slutsteg. Men det är framtidsplaner jag inte behöver skynda fram. Storanläggningen får inte plats alls i nuvarande boendet och piMx står för ljudet sedan i våras.
Kan inte helt släppa tanken på en surroundreciver då jag gärna vill kunna avnjuta film och musik i surroundkanalerna, men tror den ska vara in-/urkopplingsbar. Eller så blir det två anläggningar med en mindre till film.
I vinter tänkte jag roa mig med att snygga till mina Ino Audio es2 iom att jag haft två betamodeller i många år som aldrig riktigt fick någon kärlek. Kaaanske börjar jag se mig om efter vinylavspelning igen också, har för mycket bra musik på vinyl jag sällan får chansen att lyssna på.
Det är tydligt att även om inga ändringar sker, så finns det fortfarande tankar om framtida planer.