DVD-ai: Presentationen är i planerad förändring

Läs medlemarnas presentationer och om deras anläggningar.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
DVD-ai

Re: DVD-ai: har funderat kring detta med presentation

Inläggav DVD-ai » 2019-04-25 22:22

Ja, presentation av ljud och musik då, det n har jag funderat över och vi får se vad mina funderingar resulterar i för spännande framsteg.

Ingvar har varit över och vi har skissat på sådant som jag uppskattar och vill ha mer av, Ingvar stod för rollen som bödel inför mina idéer.
En bödel för mina estetiska förslag och med fokus på oinskränkt funktion.
Men han var sannerligen en lyhörd och tillmötesgående bödel, för det var nästan så att han inte ville kapa huvudet på mina (för funktionen) förstörande idéer.
Men jag är glad att han gjorde så, för inte vill jag kompromissa, i alla fall inte innan alla rimliga alternativ är övervägda.

Och just det tror jag nog att vi lyckades med, alltså att överväga alla alternativ som på något vis harmoniserar med min idé om hur jag vill att det ska vara.
Ja vi får nu se vad detta resulterar i, ingenting är bestämt.

Tack för besöket Ingvar och för ditt angagemang i att hjälpa mig att hitta rätt, det uppskattas. :)
Mvh/David
| DAC/försteg | filter separerar höga & låga frekvenser | steg för höga frekvenser | 2st högtalare för dom frekvenserna | steg för låga frekvenser | 12st högtalare för dom frekvenserna |

Användarvisningsbild
DVD-ai

Re: DVD-ai: Presentationen är i planerad förändring

Inläggav DVD-ai » 2019-05-18 16:49

Det är intressant detta med presentation och vad man är van vid, det är inte säkert att det man är van vid och gärna föredrar samtidigt är det som efter flera år också består som herre på toppen. :)
Mvh/David
| DAC/försteg | filter separerar höga & låga frekvenser | steg för höga frekvenser | 2st högtalare för dom frekvenserna | steg för låga frekvenser | 12st högtalare för dom frekvenserna |

Föregående

Återgå till Medlemspresentationer