Moderator: Redaktörer
jonasp skrev:Jaha, blev det här en reptilhjärnetråd nu istället?
Missförstå mig rätt, jag älskar kvinnor (och deras former), men när tråden dekorerades med bilder på lättklädda damer reducerades hifiintresset omedelbart och istället fick du många förfrågningar på fler bilder på lättklädda damer.
Beakungen skrev:Äsh skit i vad andra tycker. Bilderna är trots allt smakfulla och det är hifi med![]()
Tycker bara det livar upp!
hifikg skrev:Beakungen skrev:Äsh skit i vad andra tycker. Bilderna är trots allt smakfulla och det är hifi med![]()
Tycker bara det livar upp!
Jo, mina egna bilder är väl okej i min egen presentation kan jag tycka. Det är bilder som jag kan stå för och som visar mina prylar. Dessutom är det bilder som jag själv har upphovsrätten till. För bilder från när och fjärran kanske en ren bildtråd passar bättre och så får väl den som publicerar, alternativt faktiskt.se, göra upp eventuella konflikter med bildernas ägareDe flesta forum brukar kräva att man har rätt att publicera de bilder man publicerar.
hifikg skrev:Ojdå, käcka bilder Nattis...
Beakungen skrev:Aha läste inte så noga (fastnade mest i de otroligt vältagna bilderna). Så det är dina bilder?
Då ska du ha beröm också. Otroligt fina bilder! Både sexiga samt smakfulla. Fortsätt gärna tycker jag iaf!
hifikg skrev:jonasp skrev:Jaha, blev det här en reptilhjärnetråd nu istället?
Missförstå mig rätt, jag älskar kvinnor (och deras former), men när tråden dekorerades med bilder på lättklädda damer reducerades hifiintresset omedelbart och istället fick du många förfrågningar på fler bilder på lättklädda damer.
Jo, och utblandat med andras damer och högtalare som inte ens är mina... hmmm... nåja... kanske borde vi starta en särskild tråd på temat och flytta merparten av bilderna dit?
jonasp skrev:hifikg skrev:jonasp skrev:Jaha, blev det här en reptilhjärnetråd nu istället?
Jo, och utblandat med andras damer och högtalare som inte ens är mina... hmmm... nåja... kanske borde vi starta en särskild tråd på temat och flytta merparten av bilderna dit?
Jag tror det höjer värdet på både din presentation och på bilderna!
hifikg skrev:Att flytta bilderna? Eller att det finns bilder på föremål som inte har med presentationen att göra, är det t ex en Tympani som skymtar bakom tösen? Och kanske bilder som inte ens får publiceras utan lov? Själv brukar jag bara använda bilder som jag vet är okej att publicera.
RogerGustavsson skrev:Det är Soundlab bakom damen som visar baken. Bilden är gammal och finns på en massa ställen på Internet.
RogerGustavsson skrev:Publicera vet jag inte man kan kalla det när man länkar till bilder på nätet.
RogerGustavsson skrev:Vad är djuplänka för något? Att länka är för mig inget annat än att visa var något finns. Om detta inte skulle vara tillåtet är ju varenda sökmotor illegal...
hifikg skrev:Kan ställa till det. Kanonerna i 1812 sköt hål i det orenoverade baselementet i min B2-70 häromdagen, så nu är det omkantning som gäller.
PerStromgren skrev:hifikg skrev:Kan ställa till det. Kanonerna i 1812 sköt hål i det orenoverade baselementet i min B2-70 häromdagen, så nu är det omkantning som gäller.
Jag kan trösta dig med att det händer andra också. I mitt fall var det jag och junior som spisade Infected Mushroom aningen för optimistiskt.![]()
Det blev till att beställa kanter från Australien, om jag inte missminner mig. Hifikit låter som ett bra alternativ.
hifikg skrev:PerStromgren skrev:hifikg skrev:Kan ställa till det. Kanonerna i 1812 sköt hål i det orenoverade baselementet i min B2-70 häromdagen, så nu är det omkantning som gäller.
Jag kan trösta dig med att det händer andra också. I mitt fall var det jag och junior som spisade Infected Mushroom aningen för optimistiskt.![]()
Det blev till att beställa kanter från Australien, om jag inte missminner mig. Hifikit låter som ett bra alternativ.
Skumkanter till vad? Föregångarna till ESL 63 eller dina Gradienter? De kommer väl från Finland? Det finns ju varning på Telarc´s skiva, men trodde inte den gällde mig. Skulle aldrig våga dra på kanonerna på full effekt direkt in i 63:orna eller 52:orna, det skulle nog rendera i en krasch. Elementet som rök var original från 80-talet, så runt 25 år gammalt är det. Med nya kanter håller det nog för både kanoner och svampar.
Komorok skrev:Trist att det pajjade. Jag lider med dig.
Komorok skrev:Trist att det pajjade. Jag lider med dig.
PerStromgren skrev:Komorok skrev:Trist att det pajjade. Jag lider med dig.
Fast det är nog inte så lla, nu blir han tvungen att åtgärda något som ju faktiskt var trasigt redan innan han märkte det!
hifikg skrev:Komorok skrev:Inga nya fina foton på gång?
Det kanske blir några nu. Får besök i studion snart
Har ingen snygg bild på mina nya hörlurar t ex
Återgå till Medlemspresentationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster