Komorok skrev:Inga nya fina foton på gång?
Snuskgubbe!

Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:PerStromgren skrev:Komorok skrev:Trist att det pajjade. Jag lider med dig.
Fast det är nog inte så lla, nu blir han tvungen att åtgärda något som ju faktiskt var trasigt redan innan han märkte det!
Njae, nog var det helt tidigare, fast jag visste ju att det var gammalt och kunde krackelera när som helst. Att det blev redan en månad efter inköpet var väl inget jag direkt kalkylerat med. Nu är elementet i varje fall urskruvat och jag har lärt mig hur en B2-70 ser ut inuti och hur allt hänger ihop. Får se om jag får ihop den igen *s*
landa skrev:Lite fascinerande att se hur lite dämpmaterial det finns och hur kort basreflexröret är. Undrar var avstämningen är någonstan?
Komorok skrev:hifikg skrev:Komorok skrev:Inga nya fina foton på gång?
Det kanske blir några nu. Får besök i studion snart
Har ingen snygg bild på mina nya hörlurar t ex
Såna som du borde ju alltså köpa nya hifi-tillbehör hela tiden
hifikg skrev:Komorok skrev:hifikg skrev:Komorok skrev:Inga nya fina foton på gång?
Helst småprylar va?
hifikg skrev:Komorok skrev:hifikg skrev:Komorok skrev:Inga nya fina foton på gång?
Helst småprylar va?
Komorok skrev:Det var trevlig att träffa dig. Ser fram emot att hinna prata mer under lugna
omständigheter. Gärna över ett glas vin och god mat.
Så hur blev det? Något tillskott i maskinparken?
petersteindl skrev:Spela in elementet i nån veckaOfta behöver lim tid på sig för att sitta bra.
hifikg skrev:Fast det resulterade inte i bättre ljud.
Återgå till Medlemspresentationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst