Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
doggydoggen skrev:rosa zachary ...missfoster. /Dogge
Nu är kommer jag vara ärevördig, så visa mig nåd.
Själv hade jag gärna sett en uppgradering av mina OA-58 i klass med OA-51 eller bättre. Då hade jag inte haft något emot att kasta ut OA-51'orna. Den ni! Någon som vacklade till.
OA-58'orna är ju så snygga. Fram för det nya!
Larsen 6 element o filter bör ju funka i OA58 med reservation för den exakta basreflexavstämningen och viss mekaniskt kompabilitet...
avr7000 skrev:Ja då är det bara att uppgradera dem med Larsen 6 satsen![]()
![]()
Larsen 6 element o filter bör ju funka i OA58 med reservation för den exakta basreflexavstämningen och viss mekaniskt kompabilitet...
Larsen 6 låter bättre än OA51.3
avr7000 skrev:Nix, inte Larsen 6...
Kaffekoppen skrev:avr7000 skrev:Nix, inte Larsen 6...
Antingen så talar man ur skägget eller så håller man käft
Skall presumtiva kunder skita i Larsen 6 enligt din bedömning eftersom det kommer en produkt efter den som är vässentligt bättre?
Soulman skrev:Larsen 6 element o filter bör ju funka i OA58 med reservation för den exakta basreflexavstämningen och viss mekaniskt kompabilitet...
Larsen 4 har ju SåSiga, (förlåt! SEAS någonting 18RNX) element, vilka element består L6 av? Kanske inget som Larsen vill gå ut med?
"...Mekanisk kompabilitet..." såga upp större hål går ju alltid att göra. Det fordras säkert också en distans för djupets skull?
Det skulle kanske bli ett mästerverk av detta liknande. Carl Larsson?
paa skrev:Larsen 6 har väl inte slitsad kon? Men det kanske kommer en Larsen 8?
avr7000 skrev:Jag la precis ett bud på ett par OA52Får jag dessa finns försökskaniner till alla modeller
Kaffekoppen skrev:avr7000 skrev:Jag la precis ett bud på ett par OA52Får jag dessa finns försökskaniner till alla modeller
Vilken tur att Larsen har tillgång till sådanna här välvilliga idealister.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster