Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
MP skrev:Om du ens tvekar är du inte värd att äga dem
OlA-68 skrev:http://www.blocket.se/vi/6923759.htm?ca=23_8_s
vad sägs om denhäringa kanonstereon
Larsho skrev:Det är väl sådant man allmänt kallar "various artist" fast på samma spår![]()
OlA-68 skrev:det låter ju skitkul vad hette gruppen och var finns skivorna jag hugger dem direkt var var var!!
tillräckligt obskyrt för mig en äkta remix skulle jag påstå
Det är helt klart ett Ok pris eftersom dom verkar vara i bra skick.
Mycke trevliga högtalare som är helt underbara i .3-utförande!
Det är ju trots allt den näst-bästa Carlssonhögtalaren
avr7000 skrev:Man kanske skulle bättra på 51 ornas tillgänglighet genom att sälja ett par... och samtidigt behålla dess "status" genom att sälja dem dyrt...
Vem vill köpa ett par OA51.3 dyrt ?
Slartibartfast skrev:som just packar de sista sakerna... pass och pesetas kontrollerade..
perstromgren skrev:Slartibartfast skrev:som just packar de sista sakerna... pass och pesetas kontrollerade..
Hur gick det, hade du nåra pesetas nerpackade?
Dynamic skrev:Ja överallt där jag testat har Oa12 alltid låtit bättre än oa14, hemma hos mej spelar oa14 väldigt odistikt och "slappt" gämfört med oa12.
Dynamic skrev:Dom har jättebilliga slavbas-element på Fynda.se som man kan knycka skumkanter ifrån![]()
nl1970 skrev:Dynamic skrev:Dom har jättebilliga slavbas-element på Fynda.se som man kan knycka skumkanter ifrån![]()
Tror inte jag ska försöka renovera elementen själv. Antingen lejer jag bort det eller så får det bli till att köpa nya när dom kommer.
MP skrev:Klart man ska göra själv, annars är det omanligt
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster