Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Andersh74 skrev:Men Peter, det vet du tror jag. Du är ju den ena av mina två orthoakustiska hjältar här på Faktiskt som jag aldrig vågar fråga något då jag inte kan ta orden "Sir, geni" i min mun. Men jag gick och räknade, dom är 11 per baffel. Dimensionerna vet jag inte då jag inte skruvade ur någon skruv. Men de elva till baffeln är längre än de fyra till basen. Men jag har för mig att de är lika grova.
Jag är dock övertygad om att det finns betydligt större auktoriteter på området här på forumet som bättre kan beskriva skruvarna än vad jag kan.
Mvh, Anders
petersteindl skrev:Jag har aldrig ägt OA12 då det begav sig men har fått ett par av en vänlig själ på faktiskt.se Bill50x. Jag har dessa i en annan lokal annars hade jag tittat. På OA116 och OA2212 så är den ena av dessa skruvar mycket tunnare än de andra. Frågan är om det även är så på OA12? Jag får gå och kolla.
Mvh
Peter
NirreFirre skrev:Ja, ni ser ju leksakerna på golvet och kan lägga ihop 1+1..[emoji15][emoji17][emoji6]
STDI skrev:petersteindl skrev:Jag har aldrig ägt OA12 då det begav sig men har fått ett par av en vänlig själ på faktiskt.se Bill50x. Jag har dessa i en annan lokal annars hade jag tittat. På OA116 och OA2212 så är den ena av dessa skruvar mycket tunnare än de andra. Frågan är om det även är så på OA12? Jag får gå och kolla.
Mvh
Peter
Jag har OA2212 och har haft OA116 och haft bafflarna av på båda modellerna. Att ena skruven skulle vara mycket tunnare än de andra har jag inte märkt. Eller kommer i alla fall inte ihåg. Hmmm.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster