Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
lennartj skrev:Vilken magnifik liten skänk!
Fantastiskt jakarandafanér, men lådfronterna ser massiva ut med sina infräsningar vid knopparna.
De måste väl ändå vara i ett annat träslag som betsats i en mycket välmatchad nyans?
Aerob skrev:lennartj skrev:Vilken magnifik liten skänk!
Fantastiskt jakarandafanér, men lådfronterna ser massiva ut med sina infräsningar vid knopparna.
De måste väl ändå vara i ett annat träslag som betsats i en mycket välmatchad nyans?
Ser ut att vara försänkta "koppar" om du förstår vad jag menar, det syns en limfog ca 3mm utanför försänkningen.
Almen skrev:Oj, vad fint! En köksanläggning som heter duga.
lennartj skrev:Aerob skrev:lennartj skrev:Vilken magnifik liten skänk!
Ser ut att vara försänkta "koppar" om du förstår vad jag menar, det syns en limfog ca 3mm utanför försänkningen.
Märkligt, för jag tycker det ser ut som ådringen i försänkningarna överensstämmer med resten av lådfronterna och med mina begränsade snickerikunskaper verkar det närmast omöjligt att åstadkomma det utan att ha massiva lådfronter, men förklara gärna hur man kan klara ådringen på annat sätt.
lennartj skrev:Tack,
då har jag helt oväntat lärt mig mer om vad man kan åstadkomma med faner.
Faktiskt är fantastiskt!
paa skrev:Är det sånt där A-klassat virke i dom där grejorna?
Nattlorden skrev:paa skrev:Är det sånt där A-klassat virke i dom där grejorna?
Där gäller det US Armys devis. "Don't ask, don't tell"
Nattlorden skrev:paa skrev:Är det sånt där A-klassat virke i dom där grejorna?
Där gäller det US Armys devis. "Don't ask, don't tell"
Tox skrev:
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster