[raderad]
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
paa skrev:Jag var där...
hali skrev:Lanken till motet raderad pa begaran av LTS styrelse.
Morello skrev:Det kan väl inte varit den här helt vanliga youtube-länken?
https://www.youtube.com/live/WvzItxivk98
Morello skrev:hali skrev:Lanken till motet raderad pa begaran av LTS styrelse.
Var låg videon? Har LTS mandat att diktera vad medlemmarna länkar till?
Imperial-Blomman skrev:Ja man kan ju undra varför de hela spelades in å ingen hade koll på var den informationen läggs ut.
Imperial-Blomman skrev:Ja man kan ju undra varför de hela spelades in å ingen hade koll på var den informationen läggs ut.
STDI skrev:Imperial-Blomman skrev:Ja man kan ju undra varför de hela spelades in å ingen hade koll på var den informationen läggs ut.
Den ligger ju på något som ser ut som LTS officiella kanal. Och videon kan inte nås när man söker på den. Jag uppfattar det som om det är meningen att länken endast ska spridas bland medlemmar. Men kan man länken så når man den i alla fall.
FBK skrev:STDI skrev:Imperial-Blomman skrev:Ja man kan ju undra varför de hela spelades in å ingen hade koll på var den informationen läggs ut.
Den ligger ju på något som ser ut som LTS officiella kanal. Och videon kan inte nås när man söker på den. Jag uppfattar det som om det är meningen att länken endast ska spridas bland medlemmar. Men kan man länken så når man den i alla fall.
Men hur kunde den bara dyka upp på min skärm... Jag är inte medlem och har inte sökt heller. Är det så att Carlsson och LTS söker upp migÄr det en signal uppifrån...
Stig söker kontakt..
![]()
hifikg skrev:FBK skrev:STDI skrev:Den ligger ju på något som ser ut som LTS officiella kanal. Och videon kan inte nås när man söker på den. Jag uppfattar det som om det är meningen att länken endast ska spridas bland medlemmar. Men kan man länken så når man den i alla fall.
Men hur kunde den bara dyka upp på min skärm... Jag är inte medlem och har inte sökt heller. Är det så att Carlsson och LTS söker upp migÄr det en signal uppifrån...
Stig söker kontakt..
![]()
Vänta du bara, snart kommer du höra Arne Domnerus och Monica Z som en jäkla tinnitus. Jazzdiggare som du är. I mjugg.
FBK skrev:hifikg skrev:FBK skrev:Men hur kunde den bara dyka upp på min skärm... Jag är inte medlem och har inte sökt heller. Är det så att Carlsson och LTS söker upp migÄr det en signal uppifrån...
Stig söker kontakt..
![]()
Vänta du bara, snart kommer du höra Arne Domnerus och Monica Z som en jäkla tinnitus. Jazzdiggare som du är. I mjugg.
Ja, detta får man ta på allvar.![]()
![]()
Det är precis som en signal att jag får inte överge Carlsson soundet, det förföljer mig...
VintageHiFi skrev:FBK skrev:hifikg skrev:
Ja, detta får man ta på allvar.![]()
![]()
Det är precis som en signal att jag får inte överge Carlsson soundet, det förföljer mig...
Carlsson soundet är placebo det vet du.
pLudio skrev:Videon är "Unlisted" hos YouTube och endast ämnad för LTS. Det är inte konstigare än så.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster