RogerGustavsson skrev:PASS A-40
Som vanligt är du som ett uppslagsverk Roger, alldeles korrekt.
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
RogerGustavsson skrev:PASS A-40
Kermit116 skrev:But the proof of the pudding is the eating! Hur låter dom?
Bill50x skrev:Kermit116 skrev:But the proof of the pudding is the eating! Hur låter dom?
Så skrev jag en gång och blev rättad till "But the proof of the pudding is in the eating.
Bara så du vet
En bra och användbar kommentar.
/ B
Kermit116 skrev:Bill50x skrev:Kermit116 skrev:But the proof of the pudding is the eating! Hur låter dom?
Så skrev jag en gång och blev rättad till "But the proof of the pudding is in the eating.
Bara så du vet
En bra och användbar kommentar.
/ B
Haha, ja då hjälpte det ju inte stort att jag gick in o ändrade till "eating" som autokorrekt tyckte skulle vara "rating".
Chris71 skrev:Sorry Stig, jag antar att det inte är en riktigt schysst jämförelse men det hade banne mig varit intressant om det funnits en konventionell Carlsson högtalare att jämföra med ibland.
...
Kermit116 skrev:Chris71 skrev:Sorry Stig, jag antar att det inte är en riktigt schysst jämförelse men det hade banne mig varit intressant om det funnits en konventionell Carlsson högtalare att jämföra med ibland.
...
Det är ju precis exakt därför Du ska vårda relationen med traditionsbärarna bland Dina ljudkompisar som ser till att hålla ett tillräckligt antal OA-52.2 i samlingarna.
52.2 är den punkt där Stig tvingades stänga boken. Man kan tycka vad man vill om Vifadiskanten men 52.2 kommer alltid att vara referensen. Reliken. Meterstaven, arkivmetern, tillverkad av en legering av platina och iridium. Typ.
VintageHiFi skrev:QLN System One trevlig liten kombo.
Mina har jag kört på i över 30år, mina är dock helt original.
Chris71 skrev:Carlssoniter i vårt avlånga land kan vara lugna, det var inte the real deal utan ett par oälskade Mirsch snikmodeller i skabbig svart ask så inget väsentligt kulturarv har strukit med, nu kör vi.
Imperial-Blomman skrev:Chris71 skrev:Carlssoniter i vårt avlånga land kan vara lugna, det var inte the real deal utan ett par oälskade Mirsch snikmodeller i skabbig svart ask så inget väsentligt kulturarv har strukit med, nu kör vi.
Puh
De va tur det.
Kermit116 skrev:Imperial-Blomman skrev:Chris71 skrev:Carlssoniter i vårt avlånga land kan vara lugna, det var inte the real deal utan ett par oälskade Mirsch snikmodeller i skabbig svart ask så inget väsentligt kulturarv har strukit med, nu kör vi.
Puh
De va tur det.
Samma säger jag. Jag gillar ju Chris och det hade ju varit tråkigt om han dragit på sig evig förbannelse.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster