Ett av mina galler till mina OA14 är tillbucklat. Verkar vara ett tufft jobb att bocka tillbaka, någon som har ett felfritt galler att sälja?
/ B
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
riseabove skrev:har du testat att använda dig av träkloss för att fixa till dem ? har gjort under för mig när jag ska ha rätta till galler.
annars finns det en firma i alingsås utanför göteborg som har likadant galler på "lösvikt" till salu.
Wideglide skrev:Ev. kan du få mina gratis. Går inte ens att pruta på...![]()
Jag håller på med en kosmetisk ombyggnad av ett par OA14 och jag vet i slutet av månaden om jag kommer att använda orginalgallren om du kan vänta ...
Conny skrev:Bill50x:
Jag har tidigare sett en bild på en av dina OA14 (kan inte hitta den nu) där man såg baffeln. Min minnesbild säger att baffeln var alldeles slät, dvs alla tidigare hål/försänkningar för diskanterna var borta.
Bill50x skrev:
/ B
Frodrak skrev:Bill50x skrev:
/ B
I vilken sjö hittade du den??? Såg den klara likadan ut? Jösses vilket kanonjobb du gjort!
Frodrak skrev:riseabove skrev:har du testat att använda dig av träkloss för att fixa till dem ? har gjort under för mig när jag ska ha rätta till galler.
annars finns det en firma i alingsås utanför göteborg som har likadant galler på "lösvikt" till salu.
Vad heter den firman ?
Bill50x skrev:Wideglide skrev:Ev. kan du få mina gratis. Går inte ens att pruta på...![]()
Jag håller på med en kosmetisk ombyggnad av ett par OA14 och jag vet i slutet av månaden om jag kommer att använda orginalgallren om du kan vänta ...
Jag kan vänta. Renoveringen av mina OA14 har legat nere i ca tre år, en tidsrymd som ganska exakt överenstämmer med hur länge jag varit tillsammans med min nya flickvän![]()
/ B
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster