Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Ranefjord skrev: Jag tror faktiskt dessutom att jag har bäst basåtergivning i gänget för närvarande... utmaning?
OlA-68 skrev:Ranefjord skrev: Jag tror faktiskt dessutom att jag har bäst basåtergivning i gänget för närvarande... utmaning?
jaja det är väl ok men hansken är redan daskad i nyllet på don så du får väl se till att närvara på den omröstningen först ... lördag ...
Ranefjord skrev:
Jag tror faktiskt dessutom att jag har bäst basåtergivning i gänget för närvarande... utmaning ?
jaja det är väl ok men hansken är redan daskad i nyllet på don så du får väl se till att närvara på den omröstningen först ... lördag ...
profbd skrev:Ranefjord skrev:
Jag tror faktiskt dessutom att jag har bäst basåtergivning i gänget för närvarande... utmaning ?
basåtergivning från en 6,5:a tillåt mig att småle lite
ni behöver och komma hem till någon med ett riktigt bassystem
som fyra nht basar
profbd skrev:jag har också karslonhögtalare närmare bestämt ett par 51:or samt ett par 50:or jag vet allt om deras basåtergivning
Ranefjord skrev:Kvalitetsbas mina herrar! Och det har verkligen inte varit lättåstadkommit i den här lägenheten.
V8: Jag funderar på hur jag ska göra. Antingen så försöker jag att få tag på ett par stålgaller och hoppas på att de inte luddar till ljudet, eller så spelar jag helt enkelt naket och behåller tygfrontarna som skydd mot damm.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster