Kul att det rör på sig lite för dom baslösa Carlssonägarna

Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Conny skrev:Var på Hifi-Kit igår. Frågade om B65OAII. De sa att de element som kommit var några de hade fått med i en annan sändning. Elementen räckte endast till de som hade bokat element (och knappt det om jag fattade rätt).
Men de sa också att den sändning som skall komma i oktober med stor sannolikhet kommer, de hade fått fakturan på dessa element.
Conny
Conny skrev:Var på Hifi-Kit igår. Frågade om B65OAII. De sa att de element som kommit var några de hade fått med i en annan sändning. Elementen räckte endast till de som hade bokat element (och knappt det om jag fattade rätt).
Men de sa också att den sändning som skall komma i oktober med stor sannolikhet kommer, de hade fått fakturan på dessa element.
Conny
Nilsen skrev:Conny skrev:Var på Hifi-Kit igår. Frågade om B65OAII. De sa att de element som kommit var några de hade fått med i en annan sändning. Elementen räckte endast till de som hade bokat element (och knappt det om jag fattade rätt).
Conny
Beställde ett par i måndags och passade då på att fråga om det kommer att bli huggsexa om den leveransen men fick beskedet att "det finns så det räcker...".
Fan tro´t....beställde iaf ett par på stört!
Undrar vilka burkar de hamnar i.....OA12 eller 50?
Nilsen
petersteindl skrev:Nilsen skrev:Conny skrev:Var på Hifi-Kit igår. Frågade om B65OAII. De sa att de element som kommit var några de hade fått med i en annan sändning. Elementen räckte endast till de som hade bokat element (och knappt det om jag fattade rätt).
Conny
Beställde ett par i måndags och passade då på att fråga om det kommer att bli huggsexa om den leveransen men fick beskedet att "det finns så det räcker...".
Nilsen
Hej Nilsen från Köping. Välkommen till Faktiskt.se![]()
MvH
Peter Steindl
Nilsen skrev:petersteindl skrev:Nilsen skrev:Conny skrev:Var på Hifi-Kit igår. Frågade om B65OAII. De sa att de element som kommit var några de hade fått med i en annan sändning. Elementen räckte endast till de som hade bokat element (och knappt det om jag fattade rätt).
Conny
Nilsen
Hej Nilsen från Köping. Välkommen till Faktiskt.se![]()
MvH
Peter Steindl
Tackåtack Peter![]()
Har mest huserat på CP tidigare men eftersom den mer eller mindre stagnerat så kommer jag nog att finnas här framledes!
Är för tillfället fast i Carlssonträsket men på intet sätt maniskt, gillar allt som låter bra och bygger gärna själv.
Btw så är det nog inte helt otroligt att vi kommer att träffas då jag har en god vän som uppmärksammat dina ägg och för tillfället så är nog Sthlm närmast för en provlyssning.
Tror inte jag kan hålla mig från att följa med för lyssning om han bestämmer sig för att byta bort sina druids.
Mvh
Nilsen
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster