Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
avr7000 skrev:Vilken variant menade du? OA51 och 52 orginal, .2 eller .3 eller .LE
schmutziger skrev:Är det inte bättre att skapa en ny tråd istil med
OA50-60 Moddar(Ej SSC diton)
Och lista de olika "moddarna" där?
Annars kommer det bli en faslig massa klistrade trådar
Jag menar
OA50.LE
OA51.LE
OA52.LE
OA58.LE
OA60.LE?
Och sen har vi ju Naqrefs OA116 mod. Den borde ju isf oxå bli klistrad.
avr7000 skrev:schmutziger skrev:Är det inte bättre att skapa en ny tråd istil med
OA50-60 Moddar(Ej SSC diton)
Och lista de olika "moddarna" där?
Annars kommer det bli en faslig massa klistrade trådar
Jag menar
OA50.LE
OA51.LE
OA52.LE
OA58.LE
OA60.LE?
Och sen har vi ju Naqrefs OA116 mod. Den borde ju isf oxå bli klistrad.
Man kan ju faktiskt.se göra som du säger och klistra endast en tråd "OA50-60 Moddar" och i den länka till alla modellspecifika trådar om man inte vill lusa ner första sidan med Stickys...
Mvh
Stefan
Skorpio skrev:avr7000 skrev:Kanske kan de låta ännu bättre, jag talade precis med John och vi kom fram till att dämpmaterialet inte sitter som det skall i dessa så jag får fixa till det och se hur det låter...
Fortæl om hvad der skal ændres ved dæmpningen
Erik_Johansson skrev:Diskantlösning för 70-talarna har diskuterats lite löst. Ett par olika elementkandidater kommer säkerligen att testas framöver.
/Erik
kvaal skrev:Diskanten er ikke i produkjon eller salg lenger. Hva med å tilpasse en diskant som det går an å kjöpe. Gjerne fra SEAS - da kan basser og diskanter kjöpes på samme sted som oftest.
Naqref skrev:kvaal skrev:Diskanten er ikke i produkjon eller salg lenger. Hva med å tilpasse en diskant som det går an å kjöpe. Gjerne fra SEAS - da kan basser og diskanter kjöpes på samme sted som oftest.
Diskanten heter numera Scan-Speak D2604/830000 och är i produktion.
kvaal skrev:Naqref skrev:kvaal skrev:Diskanten er ikke i produkjon eller salg lenger. Hva med å tilpasse en diskant som det går an å kjöpe. Gjerne fra SEAS - da kan basser og diskanter kjöpes på samme sted som oftest.
Diskanten heter numera Scan-Speak D2604/830000 och är i produktion.
Bra! Det visste jeg ikke!
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster