PappaBas skrev:ohh... I fail to see how that can go wrong!![]()
En jättesågklinga som manövereras från en hoppande/självgående apparat...inga skydd här inte... och skall köras i en trång gruvort
1934 var man inte så stora mesar som idag...
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
PappaBas skrev:ohh... I fail to see how that can go wrong!![]()
En jättesågklinga som manövereras från en hoppande/självgående apparat...inga skydd här inte... och skall köras i en trång gruvort
30Hzbone skrev:schmutziger skrev:Andra sågningen blir hos dig misstänker jag
Är det inte trist att få sina egenkonstruerade skapelser sågade?
Nattlorden skrev:PappaBas skrev:ohh... I fail to see how that can go wrong!![]()
1934 var man inte så stora mesar som idag...
schmutziger skrev:30Hzbone skrev:schmutziger skrev:Andra sågningen blir hos dig misstänker jag
Inte direkt, då vet man ju vad som kan förbättras.
Man blir lätt hemmablind.
Fjonkalicious skrev:schmutziger skrev:30Hzbone skrev:schmutziger skrev:Andra sågningen blir hos dig misstänker jag
Men 30Hzbone menar nog att de skall ju vara färdigsågade när man lyssnar på dom.
30Hzbone skrev:Fjonkalicious skrev:schmutziger skrev:30Hzbone skrev:schmutziger skrev:Andra sågningen blir hos dig misstänker jag
Men 30Hzbone menar nog att de skall ju vara färdigsågade när man lyssnar på dom.
Jo så menade jag, men jag var inte helt klar i min formulering, medges.
@Schmutziger
Hur är läget med Enforcer, är dem färdigspoladeoch nått sin fulländning? Väldigt nyfiken.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster