Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
avr7000 skrev:Jag har talat med John och han avstår att svara på SSC's inlägg trots att det enligt honom innehåller ett antal osanningar.
Ingvars inlägg får stå obemött då det som alltid säger lika mycket om Ingvar själv som sitt innehåll.
Stefan
SSC skrev:Tycker det är trevligare att fokusera på det roliga i sammanhanget - nämligen att Sverige har fått ett nytt högtalarmärke.![]()
Vh, iö
profbd skrev:det är som vanligt en man en vilja
två män fyrtiosjy viljor![]()
men som vanligt ska man ha rolexen eller piratkopian
subsand skrev:De högtalare som heter Carlsson får man väl betrakta som orginal och Larsen, Mirsch m.fl som högtalare med släktskap. Man behöver inte lägga någon värdering i det.
Ivil skrev:här är isället en design i min smak http://www.faktiskt.se/modules/viewimg. ... G_1433.jpg
för det måste väl inte se så 80-tal ut
Ivil skrev:här är isället en design i min smak http://www.faktiskt.se/modules/viewimg. ... G_1433.jpg
för det måste väl inte se så 80-tal ut
Ivil skrev:haha! det jag syftade på är att jag personligen ser hällre att man dekorerar väggen (med nått snyggt) något man kanske kan lämna till kunden istället för att begränsa en högtalares utseende till att till att bygga helt och hållet på ett gammalt koncept? (inte dåligt utan gammalt) . Detta är helt och hållet min personliga åsikt, men jag står för att säga att 4an 6an och oa50/52 alla skriker 80-tal.
/Andreas
Ivil skrev:(Är det bara jag som tycker att dessa högtalare ser opropotionerliga ut, ser man oa50/52 så ser dom så mycket mer designade ut) *svära i kyrkan!?*
Ivil skrev:haha! det jag syftade på är att jag personligen ser hällre att man dekorerar väggen (med nått snyggt) något man kanske kan lämna till kunden istället för att begränsa en högtalares utseende till att till att bygga helt och hållet på ett gammalt koncept? (inte dåligt utan gammalt).
Ivil skrev:Det kanske inte går att göra en annan design, men om man ser på "ägget" så är det då åtminstone en helt annan design, men kanske inte samma välljud...
/Andreas
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster