wicke skrev:avr7000 skrev:
Vi har tagit fram en ny uppgraderingssats som låter betydligt bättre än alla tidigare varianter på OA51.
Ett projekt som jag och Anders startade innan han gick bort och som vi nu färdigställt.
Stefan
Är den klar? Inkl filter?
Ock var får man tag i den?
Den är klar inklusive filter.... Vi skall bara bygga några ex till för att kolla så att det par vi har lyssnat fram inte är individspecifikt (i någon positiv bemärkelse då de låter så himla bra

)
Just nu får man ännu inte tag i den.
Vi skall förmodligen sälja den som uppgraderingskit.
Vi har inte kollat kostnaderna ännu (om man t ex köper många element samtidigt) vad filter kommer att kosta...
Här är det tyärr så att vi har lyssnat oss fram till att foliespolar faktiskt låter bättre (placebo kanske för den som inte tror på sådant), Vi får kolla med t ex Holms radiofabrik om de kan bygga färdiga filter med folie...
Vilken kanal den säljs via har jag heller inte bestämt mig för.... Larsen? mitt eget företag?..
Det enda som är säkert är att vi kommer att ta en avgift för filterdesignen (och så hoppas vi att ingen släpper ut den publikt) och att denna avgift i så fall skall gå till Cancerfonden till minne av Anders.
Stefan
Hjälpte Larsen HiFi AB lite... inte på kommersiell basis men det kan vara bra att veta för att värdera mina inlägg.