Bytt lite kablage till dyra sladdar som följde med ett klumpköp för ett tag sen.Taralabs Ref2,styva och bångstyriga som fasen men skam den som ger sig.
Så nu har varje enhet en egen kabel dvs 4st likadana .Kopplade på både A och B terminal på varje slutsteg.
Shimsade även upp OA52LE en masonitbit högt

Det var lite höjdskillnad som störde mig….
Har lyssnat och spelat varje dag nu,låter mkt bra i mina öron MEN högra sidan får en förstärkning i basen tack vare väggen.
Där är en åtgärd nödvändig,akustiklösning eller vad som helst,måste försöka läsa på mer om hur det ska lösas.
En lösning kan vara att bygga om BcX,som den är nu så justerar man nivå på både höger och vänster samtidigt.
IÖ nämnde i någon tråd att man kunde använda BcX till att köra balanserat,det kräver 2st då.Bygga en en BcX till och på så vis få separata kontroller.
Jag har balanserade utgångar på försteget och ingångar på slutstegen,det är så jag kört de innan basstöden kom in i bilden.
Inbillar mig att jag tyckte det lät lite trevligare med balanserat vs rca.
Har etsat och gjort massa kretskort men det är 30år sen,får nog skaka liv i de gamla kunskaperna igen såvidare intevdet går att lösa med labbkort.
Slänger med en bild på familjens livsnjutare