IngOehman skrev:Haakan_W skrev:jag ser gärna ett svar på min post....det tog fan en stund å skriva å tänka igenom det så ett svar är väl det minsta man kan förvänta sig ?
Nej, de där provokationerna får du inget svar på.
Vh, iö
vad har jag för anledningar att provocera? äger ingen carlsson högtalare och kommer med all sannolikhet inte göra det heller...
varför jag skrev det jag gjorde var för att det är ungefär så situationen uppfattas (iaf i mina ögon), det blir lätt så då hälften av informationen läcker ut till allmänheten och resten av hemligheterna hålls internt...
och om jag nu uppfattat fel är det väl upp till ssc att antingen förklara eller förneka dessa...
uppfatta nu inte detta som en provokation men eftersom ssc valde dom citaten från forumen i nyhetsbrevet som enbart gav ssc en putt i ryggen och helt ignorerade mina frågor (eller ganska mångas frågor eftersom många via pm tyckt att det var bra frågor men inte vågat skriva själva)
jag söker inte bråk med någon men jag tycker situationen sköts bedrövligt...
nåja för att avrunda och ungefär uttrycka hur det känns med det svar jag fått hittils:
det kanske är så att vissa frågor är jobbiga och svåra att svara på? eftersom hittils har ingen av dom intressanta frågorna svarats på utan allt skylls på larsen som dessutom är den enda som sköter det snyggt utan ett enda ord om ssc...på hans hemsida finns tom en fin presentation om ssc kvar....inte vet jag men förstår ni hur jag tänker?
tänk dessutom på att jag är ingen kärring som lindar in ord i nå bomull utan här är det raka rör som gäller....å jag förväntar mig samma sak i retur