Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Naqref skrev:L8 har funnits i butik sedan några månader. Tyvärr finns ingen info om den på hemsidan och jag personligen känner att den är ett litet sorgebarn.
Naqref skrev:L8 har funnits i butik sedan några månader. Tyvärr finns ingen info om den på hemsidan och jag personligen känner att den är ett litet sorgebarn. Vi får hoppas att killen som gör den tar sig i kragen och uppdaterar informationen snart.
Beorn skrev:Någon som sett L6 SC "in the wild" ännu? Finns den att köpa?
Hösten närmar sig och denna säsongen vill jag ha femkanalsljud
Naqref skrev:Beorn skrev:Någon som sett L6 SC "in the wild" ännu? Finns den att köpa?
Den finns att köpa. Passar sig bäst till L8. Annars rekommenderas L4SC (i a f som bakkanaler).
Naqref skrev:Beorn skrev:Någon som sett L6 SC "in the wild" ännu? Finns den att köpa?
Den finns att köpa. Passar sig bäst till L8. Annars rekommenderas L4SC (i a f som bakkanaler).
Nahaz skrev:Glebster:
Hifi skåne har dom i affär och på sin hemsida, men priserna är lite högre än de Naqref anger (även om det är styck vs per par).
L4SC 430*273*195Beorn skrev:Någon som har sett måtten på -SC högtalarna och kan dela med sig?
paa skrev:Nahaz skrev:Glebster:
Hifi skåne har dom i affär och på sin hemsida, men priserna är lite högre än de Naqref anger (även om det är styck vs per par).
De som dom har på hemsidan är väl bara vanliga L4/L6, men centern är ju mycket mindre och torde väl också kosta lite mindre.
paa skrev:L4SC 430*273*195Beorn skrev:Någon som har sett måtten på -SC högtalarna och kan dela med sig?
Finns här i tråden:
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 545#823545
Beorn skrev:paa skrev:L4SC 430*273*195Beorn skrev:Någon som har sett måtten på -SC högtalarna och kan dela med sig?
Finns här i tråden:
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 545#823545
Ah trevligt! Sett måtten på L6SC också? framför allt höjden jag behöver veta
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: smorgar och 2 gäster