Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
avr7000 skrev:Tillverkar Stativ...
[ Bild ]
Logga på topplåt som jag och Anders skulle ha (liten i hörnet) utskuren i en plåtlåda/dämpvinge för det som skulle blivit OA51.Acoustic Landscape, det som nu mynnat ut i OA51.N
Hål som håller ordning på SD fötterna och 6 hål för att fylla sand och sedan plugga.
Lackas typ svarta....
[ Bild ]
avr7000 skrev:Du får annars lyssna på SweetSpot i Jönköping!
Vi ställer ut med eget rum för OA51.N.
Stefan
MagnusÖstberg skrev:avr7000 skrev:Du får annars lyssna på SweetSpot i Jönköping!
Vi ställer ut med eget rum för OA51.N.
Stefan
Jag vet inte ens när det är, har aldrig varit där
Maccis skrev:Jag tar gärna 2st rör!!
PM:a hur du vill ha porto som kommer adressen i retur där.
juanth skrev:Jag funderar på hur jag ska lösa det med diskantelements placering i djupled, om jag ska tillverka en metallplatta som utvecklingsteamet gjort. Hur noga är det med förhållandet mellan elementen i djupled/akustiskt centrum?
Är elementen i linje i djupled så att säga? Om det skiljer, hur mycket i så fall?
Såg att någon moddad ”hyllan” för att få det estetiskt snyggare, min hylla är av plast (är vissa i trä?) är det att slipa ner som gäller? Risk för att förstöra den?
avr7000 skrev:Vi har adapterplattor tillverkade som vi kan sälja...
Nattlorden skrev:Min underbara fru håller på att boka besök, boende och kvällsträff åt mig / så ser fram
emot lyssning och träffa folk jag ännu inte mött...
avr7000 skrev:Nattlorden skrev:Min underbara fru håller på att boka besök, boende och kvällsträff åt mig / så ser fram
emot lyssning och träffa folk jag ännu inte mött...
Trevligt!
Vi har ju setts en gång tidigare på en klassisk Ola-träff i Vä...
Välkommen!
Stefan
avr7000 skrev:Hoppas det löser sig.... Annars kan du gömma den igen![]()
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst