Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Vee-Eight skrev:Den omtalade Behringer a500 ger mkt pulver för liten peng. Tillsammans med ett försteg av tex Holographic Audio eller Cambridge så är man i hamn tror jag. Mer pulver mås det alltid bra av.
Vee-Eight skrev:Nya Advance Acoustics verkar vara intressant att titta närmare på också, tror jag.
Mr_Ekan skrev:Utan tvekan Behringer A500 tillsammans med exv Embla försteg. En sådan kombination bör vara svårslagen för prisspannet <5000:-.
-distortion- skrev:Det är ju "bara" ett par OA58. Det behövs inget kraftverk.
-distortion- skrev:NAD 320 borde ju vara att kap om man ska köpa nytt.
Dynamic skrev:Nad C320BEE, har fint med ork och låter mkt bra. kostar 3698:-
Hetsporren skrev:Du missade inlägg nr två va?-distortion- skrev:NAD 320 borde ju vara att kap om man ska köpa nytt.Dynamic skrev:Nad C320BEE, har fint med ork och låter mkt bra. kostar 3698:-
-distortion- skrev:Hetsporren skrev:Du missade inlägg nr två va?-distortion- skrev:NAD 320 borde ju vara att kap om man ska köpa nytt.Dynamic skrev:Nad C320BEE, har fint med ork och låter mkt bra. kostar 3698:-
Nej, det var det jag försökte späda på lite. Jag är impad av NAD, tror inte det finns nåt bättre i den riktiga budgetligan.
MichaelG skrev:Det blev en begagnad Yamahaförstärkare i 100-wattsklassen för 1600 spänn.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster