Hörde att den bästa av modellerna ska tillverkas igen, stämmer det?
Om ja, när kan man räkna med att de finns ute i handeln?

Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Kristian skrev:
Jag tycker dock att den "utvinklade" orginaldämpvingen är väldigt mycket snyggare![]()
Naqref™ skrev:Kristian skrev:
Jag tycker dock att den "utvinklade" orginaldämpvingen är väldigt mycket snyggare![]()
Dock funkar inte den gamla i plast (vilket innebär bara det stora investeringar om man sa ta fram en ny identisk) tillsammans i ett helhetskoncept...
Naqref™ skrev:Visst fungerade den men den fungerade inte så bra som det var tänkt. Den är en estetisk eftergift kan man säga. För att få den funktion som SC strävade efter så måste man gå upp till 'elefantörat' vilket kanske en del inte tycker är sååå acceptabelt.
Och jo jag avsåg delvis att det inte är ekonomiskt försvarbart att ta fram en ny plastform för dämpvingen till en kostnad av kanske 100kkr bara för att ha det till en högtalare som bara kommer att tillverkas i en liten serie.
Mr_Ekan skrev:Det lär ju finnas en och annan ute i stugorna som sitter och trånar efter ett par OA-51...
Mr_Ekan skrev:avr7000oa51:or, varför blir jag inte förvånad?Vad säger regeringen om expansionstakten?
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster