Är det någon mer som har en Carlssonsk surdeg ni fixat till så skriv det här

Mvh
Stefan
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Mr_Ekan skrev:Ferrariröd?
avr7000 skrev:Mr_Ekan skrev:Ferrariröd?
Centern blev mattsvart!
OA50LE skall bli i rostfritt trots ditt fina ferrari tips!
Blir förmodligen ett par OA51 kloner i ferrarirött med röda aluminiumkoner på elementen (Gale Ruyy -element) framöver...
P5 skrev:Jag har tre par OA-14 och ett par OA-12, men av dessa fyra par är det bara mina vita OA-14 som fungerar. Nu har jag emellertid fått mycket gjort och mina teakfärgade OA-14 kommer att börja spela musik i nästa vecka. Jag håller även på att kanta om basarna till tolvorna, så snart kommer 3 av 4 möjliga att fungera. Renoveringen av tolvorna har pågått i mer än ett halvår nu, så nog är det en surdeg alltid.
petersteindl skrev:Hej P5, välkommen in på Faktiskt. seLycka till med alla dina renoveringar
![]()
MvH
Peter Steindl
Audix skrev:Mina gamla OA50 (inköpta 86) spelades sönder på en fest 99. Någon gång ska jag fixa till dem...![]()
Hmm, vilken är senaste uppdateringen numera? Finns de fortfarande att köpa?
avr7000 skrev:Aha... du menar att den är med i bild...
Tja du vet ju hur det ser ut här... Den får inte plats någon annanstans än i bild
P5 skrev:Jag har två par OA14 och ett par OA12, men av dessa tre par är det bara mina vita OA14 som fungerar. Nu har jag emellertid fått mycket gjort och mina teakfärgade OA14 kommer att börja spela musik i nästa vecka. Jag håller även på att kanta om basarna till tolvorna, så snart kommer 2 av 3 möjliga att fungera. Renoveringen av tolvorna har pågått i mer än ett halvår nu, så nog är det en surdeg alltid.
avr7000 skrev:Å nu är den klar
Naqref™ skrev:Hembyggarens illusion.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster