Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
meanmachine skrev:Priserna på carlsson håller på att skena iväg alldeles totalt. De är inte värda de pengarna. Jag fick 1795 för ett par oa12 repobjekt. Det är i överkant.
realist skrev:meanmachine skrev:Priserna på carlsson håller på att skena iväg alldeles totalt. De är inte värda de pengarna. Jag fick 1795 för ett par oa12 repobjekt. Det är i överkant.
Sonab (OA116 spesielt) er Grand Passion for noen, you know, tydeligvis ikke for deg....
meanmachine skrev:realist skrev:meanmachine skrev:Priserna på carlsson håller på att skena iväg alldeles totalt. De är inte värda de pengarna. Jag fick 1795 för ett par oa12 repobjekt. Det är i överkant.
Sonab (OA116 spesielt) er Grand Passion for noen, you know, tydeligvis ikke for deg....
Det finns väl gränser kan man tycka.
phon skrev:Mja .... pi60 byggsats då ....![]()
Färdiga pi60 i svart lack är väl lite dyrare, typ 40-50 kkr eller nåt. En färdig piP kostar ju 10 lök.
Jag tror det kanske landar ungefär som det är nu, runt 5kkr.
Men ändå, det är ju näst största Carlsson, även om den är 30 år.
Som med en 911 ungefär, även om den är 30 år kostar den 100 kkr, den verkar aldrig gå ner mer än så. Jag vill ha en fin gul 911 för 8000:-![]()
meanmachine skrev:Just 116 är aningen komplex så det är knappast något för nybörjaren att sätta tänderna i
Alexi skrev: Nu blandar du allt ihop pi60 med pi60s och är man inte tillräckligt händig för att sätta ihop en byggsats, är det ingen ide att köpa ett par o-moddade Carlsson.
schmutziger skrev:
10kkr att renovera? pratar vi inte om OA2212 nu?
ct62 200*12
b65 800*4
filter 400:-
phon skrev:Men ändå, det är ju näst största Carlsson, även om den är 30 år.
phon skrev:Som med en 911 ungefär, även om den är 30 år kostar den 100 kkr, den verkar aldrig gå ner mer än så. Jag vill ha en fin gul 911 för 8000:-![]()
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster