Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Densen skrev:Jag tycker inte att man endast kan se till kostnaden. Dessa högtalare är ju också för "många" också en hobby, och vilken hobby kostar inte.
.
bassman skrev:Densen skrev:Jag tycker inte att man endast kan se till kostnaden. Dessa högtalare är ju också för "många" också en hobby, och vilken hobby kostar inte.
.
Håller med dig Densen!
Det finns dom som köper båtar å snöskotrar T.ex och i det sammanhanget har man en väldigt billig hobby
Vad som också är en bidragande orsak till det intresset med Carlsson är såklart att dom ständigt moderniseras av SSC (även om det varit dåligt med det på senare tid) Men sen finns det fria radikaler som jobbar utav bara tusan
Kkskrev:Det som håller upp priserna är helt enkelt att det är fler som vill ha dem än det finns utbud av.
petersteindl skrev:Ni skulle bli förvånade över vad 70-tals hifiprylar med viss dignitet har för andrahandsvärde.Det är inte bara Sonab utan även Yamaha och Pioneer + en massa andra smått å gott.
leifolof skrev:petersteindl skrev:Ni skulle bli förvånade över vad 70-tals hifiprylar med viss dignitet har för andrahandsvärde.Det är inte bara Sonab utan även Yamaha och Pioneer + en massa andra smått å gott.
Såg att det repsam säljer yamahaslutsteg + försteg för 7500kr som är från 1978
Jocke skrev:leifolof skrev:petersteindl skrev:Ni skulle bli förvånade över vad 70-tals hifiprylar med viss dignitet har för andrahandsvärde.Det är inte bara Sonab utan även Yamaha och Pioneer + en massa andra smått å gott.
Såg att det repsam säljer yamahaslutsteg + försteg för 7500kr som är från 1978
Säljer(?) <> Begärt pris(!)
/Jocke
JoakimL skrev:Nyårsafton lade någon ut en annons med bl.a. ett par orenoverade OA-116 i OK skick för 1000 SEK. Jag försökte givetvis köpa dem, via ett mail ca 01:45 på natten till nyårsdagen, men fick dem inte. Uppenbart en som inte hade pejl på prisläget. Just nu finns det ett par helrenoverade för 15.000...
Var det någon här som var den lycklige?
/Joakim
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst